product_banner

Esportazioni di camioni pesanti, Raggiungendu novi alture

L'esportazioni di camioni pesanti sò principarmenti cuncentrati in l'Asia Sudueste è in i paesi africani. L'alta proporzione di l'esportazioni à l'Europa di l'Est in 2022 hè principalmente dovuta à a cuntribuzione di a Russia. Sutta a situazione internaziunale, l'offerta di camioni europei in Russia hè limitata, è a dumanda di Russia di camioni pesanti domestici cresce rapidamente. A vendita di l'esportazione di camion pisanti di Russia era 32 000 unità, chì rapprisentanu u 17,3% di e vendite di l'esportazione in 2022. A vendita di l'esportazione di camion pisanti di Russia hà da cresce in più in u 2023, cù a vendita di l'esportazione di 108 000 unità, cuntendu 34,7% di e vendite d'esportazione.

图片1

Hè capitu chì Weichai Power hà un vantaghju cumpetitivu in u campu di i mutori di camion pisanti di gas naturale, cù una parte di u mercatu di circa 65%, classificatu prima in l'industria. À u listessu tempu, grazia à u sviluppu di l'ultimi anni, u mercatu d'oltremare hè attualmente à un altu storicu, è a scala d'esportazione ferma à un altu livellu.

图片2

Basatu nantu à fatturi di mutore cum'è a situazione macroeconomica domestica chì continua à migliurà, a dumanda di u mercatu d'oltremare resta alta, i bisogni di l'aghjurnamentu di l'industria, a pusizione impurtante di i camioni pesanti in a logistica è u trasportu, è i so vantaghji di efficienza, Weichai Power hà aspettative ottimistiche per u rendiment di l'industria di camion pesanti in i prossimi anni. , crede chì u voluminu di vendita di l'industria di i camioni pesanti hè previstu di ghjunghje à più di 1 milione di unità in 2024.


Tempu di Postu: Feb-28-2024