In l'ultimi anni, l'esportazione di camioni pisanti da Shaanxi Automobile hà dimustratu una tendenza di crescita favurevule. In u 2023, Shaanxi Automobile hà esportatu 56,499 camioni pesanti, cun un aumentu annu di 64,81%, superendu u mercatu generale di l'esportazione di camion pesanti di quasi 6,8 punti percentuali. U 22 di ghjennaghju di u 2024, a Conferenza di Partenarii Globali SHACMAN di Shaanxi Automobile Heavy Truck Overseas Brand (Asia-Pacificu) hè stata in Jakarta. Partenarii di paesi cum'è l'Indonesia è e Filippine anu spartutu storie di successu, è i rapprisentanti di quattru partenarii firmavanu obiettivi di vendita di parechji milla veiculi.
U 31 di ghjennaghju è u 2 di ferraghju 2024, SHACMAN hà ancu publicatu infurmazioni di reclutamentu per i distributori è i prestatori di servizii in a regione Asia-Pacificu (cumprese l'Asia Sud, l'Asia Sud-Est è l'Oceania). In 2023, e vendite di SHACMAN in a regione Asia-Pacificu anu aumentatu da quasi 40%, cù una quota di mercatu di quasi 20%. Attualmente, Shaanxi Automobile Delong X6000 hà ottenutu l'introduzione di batch in paesi cum'è Maroccu, Messicu è Emirati Arabi Uniti, è Delong X5000 hà ottinutu l'operazione batch in 20 paesi. À u listessu tempu, i camioni di terminal offset di SHACMAN sò sbarcati in grandi porti internaziunali in l'Arabia Saudita, Corea di u Sud, Turchia, Sudafrica, Singapore, Regnu Unitu, Pulonia, Brasile, etc., diventendu una marca maiò in u segmentu internaziunale di camion terminal. .
Per esempiu, Shaanxi Automobile Xinjiang Co., Ltd., sfruttendu i vantaghji regiunale è di risorsa di Xinjiang, hà vistu una crescita splusiva in ordini di esportazione. Da ghjennaghju à aostu 2023, hà pruduttu un totale di 4,208 camioni pisanti, di i quali più di a mità di i veiculi sò stati esportati à u mercatu di l'Asia Centrale, cun un aumentu annu di 198%.
In tuttu l'annu 2023, a cumpagnia hà pruduttu è vindutu 5,270 camioni pisanti, di i quali 3,990 sò stati esportati, chì rapprisentanu una crescita annu di 108%. In u 2024, a cumpagnia aspetta di pruduce è vende 8,000 camioni pisanti è aumenterà ancu a so parte d'esportazione stabilendu magazzini d'oltremare è altri mezi. L'esportazione generale di camioni pesanti in Cina hà ancu mostratu una tendenza di crescita. Sicondu a China Association of Automobile Manufacturers è i dati publichi, in 2023, l'esportazione cumulativa di a Cina di camioni pesanti hà righjuntu 276 000 unità, un aumentu di quasi 60% (58%) in paragunà à 175 000 unità in 2022. Certi istituzioni credi chì a dumanda di i camioni pesanti in i mercati d'oltremare cuntinueghjanu à cresce. I camioni pisanti chinesi anu aghjurnatu da un rendimentu altu di costu à high-end, è cù i vantaghji di i prudutti è e catene di furnimentu, e so esportazioni sò previste per cuntinuà à cresce. Hè previstu chì l'esportazione di camioni pesanti in u 2024 ferma sempre à un altu livellu è hè previstu di più di 300 000 unità.
A crescita di l'esportazioni di camion pesanti hè attribuita à diversi fattori. Da un latu, a dumanda di camioni pisanti in certi paesi in America Latina è Asia, chì sò i principali destinazioni di l'esportazione di i camioni pisanti di a Cina, hè stata ricuperata gradualmente, è a dumanda rigida suppressa prima hè stata liberata. Per d 'altra banda, i mudelli d'investimentu di alcune imprese di camion pesanti sò cambiati. Hanu trasfurmatu da u mudellu di cummerciu uriginale è u mudellu KD parziale à un mudellu d'investimentu direttu, è e fabbriche investite direttamente anu pruduciutu in massa è aumentanu i volumi di produzzione è di vendita à l'esteru. Inoltre, i paesi cum'è a Russia, u Messicu è l'Algeria anu impurtatu un gran numaru di camioni pisanti chinesi è anu dimustratu un altu ritmu di crescita annu, chì guidanu a crescita di u mercatu di l'esportazione.
Postu tempu: Jul-08-2024