A basa di a so pusizioni impurtante in a logistica è u trasportu è i so vantaghji di efficienza, l'industria di i camioni pisanti di a Cina hà iniziatu un puntu di svolta ascendante. A prusperità cuntinueghja à cresce, cunducendu a vendita di camioni pisanti per cresce in modu stabile, è a tendenza di ricuperazione cuntinueghja.
Sicondu statistiche di l'Associazione Chine di Produttori di l'Automobile, in u 2023, u mercatu di camion pesanti di u mo paese hà accumulatu vendite di 910.000 unità, un aumentu netu di 239.000 unità da 2022, un aumentu di 36%. In una basa mensuale, eccettu ghjennaghju è dicembre, induve e vendite cadenu annu à l'annu, tutti l'altri mesi anu ottenutu una crescita di vendita positiva, cù u marzu chì hà a vendita più altu di veiculi 115,400.
In u 2023, per via di a calata di i prezzi di u gasu naturale è di l'espansione di u prezzu di u petroliu è di u gasu, l'ecunumia di i camioni pisanti di gas naturale hè assai megliu, è a vendita di camioni pesanti di gas naturale è i prudutti di i motori anu sperimentatu una crescita. I dati mostranu chì i camioni pisanti di gas naturale venderanu 152 000 unità in 2023 (assicuranza di trafficu obbligatoria), cù a vendita di terminal chì righjunghjenu un massimu di 25 000 unità in un solu mese.
A vendita di camioni pesanti cresce in modu stabile, è a prosperità di l'industria cuntinueghja à cresce. Basatu nantu à fatturi di mutore cum'è a situazione macroeconomica domestica chì continua à migliurà, a dumanda di u mercatu d'oltremare resta alta, è a dumanda di rinnuvamentu, hè previstu chì e vendite in tutta l'industria ghjunghjeranu à 1,15 milioni di veiculi in 2024, un aumentu annu di 26. %; à u listessu tempu, a vendita di camion pisanti hè prevista per usher in una crescita di 3-5 anni Durante l'altu ciclu di l'affari, l'imprese in a catena industriale prufittanu significativamente.
Tempu di Postu: Feb-27-2024