Produttu_banner

Swivel joint ass'y 703-08-33651

Swivel Juny Asshè adattatu per Carter 326, Komatsu 300, Xcmg 370, Laugong 365, Sany 375 Modelli.

U swivel Joint Ass'y hè di assicurà a fornimentu di u circuitu d'oliu idraulicu durante u muvimentu rotariu. Quandu u scavatore gira, oliu idraulicu hè rializatu à u mutore di viaghju attraversu l'articulu centrale.


vantaghju di machine ingegneria

  • gattu
    Capacità di a capacità di carica alta è operazione liscia

    A assemblea articulazione hè inghjustamente da i prucessi di fabbricazione di alta forza è prucessi di trasfriscazione di precisione, assicurendu ecceoscenza capacità di cuscenza è operazione stabile di carica è per sta operazione stabile di carica è per operazione stabile di carica è operazione stabile. A so precise di cuncepimentu è separe di alta qualità garantisce opera di crescita è di cundizioni di alta pressione e cundizioni di salute, assicurendu a operazione sicura è stabile di i sistemi di idraulici.

  • gattu
    A rotazione liscia di 360 gradi

    L'assemblea Joint Joint Exemply, permettenu a rotazione liscia in un intervallu di 360 gradi, furnisce u cuntrollu di u muvimentu flexible per l'identità idraulica. U so designu concede l'oliu d'oliu idraulica è u performance di sepultura durante a rotazione, assicurendu a rotazione di ferma è affidabile.

  • gattu
    Struttura .Compact, a stallazione faciule

    Cunsiglià un disignu compactu, a assemblea di l'assemblea rotativa minimizza i requisiti spaziali è prupone l'adattazione alta. Interfacce standardizate è e dimensioni precisa si facilita a stallazione faciule è rapida, riduce l'assembl

Configurazione di u veiculu

Tipo: Swivel Jook Ass'y Applicazione: Komatsu 330
XCMG 370
Carter 326
Sani375
Liugong 365
NUMERU OEM: 703-08-33651 Garanzia: 12 mesi
Locu d'origine: Shandong, Cina Packing: Standard
MoQ: 1 pezzu Qualità: OEM Uriginale
Modu Automobile Adattable: Komatsu 330
XCMG 370
Carter 326
Sani375
Liugong 365
Pagamentu: TT, Western Union, L / C è cusì.
Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi